Studia Marketing i PR. Jakich umiejętności uczą?
Studiowanie Marketingu i PR-u to doskonały wybór dla osób zainteresowanych reklamą, public relations czy mediami społecznościowymi. Wybór tej specjalności pozwala studentom poznać nowoczesne technologie marketingowe, które pozwolą badać zachowania konsumenckie.
Cel studiów
Studia na specjalności Marketing i PR przeznaczone są dla osób, które pragną zdobyć praktyczną i nowoczesną wiedzę z zakresu public relations, social media czy szeroko pojętego marketingu. Celem nauczania jest wykształcenie profesjonalistów będących w stanie wykorzystać poznane zasady PR-u oraz marketingu zarówno w jednostkach organizacji publicznej, jak i w prywatnych podmiotach gospodarczych.
Jak wyglądają studia na specjalizacji Marketing i PR?
Większość zajęć na tej specjalizacji ma charakter warsztatowy, dzięki temu nauczanie umożliwia studentom przekazanie wiedzy praktycznej. Specjalizacja Marketing i PR koncentruje się przede wszystkim na kwestiach dotyczących komunikacji marketingowej, reklamy oraz pozostałych formach promocji. Zajęcia praktyczne pozwalają słuchaczom na poznanie rynku mediów i reklamy oraz metod ich badania. Ponadto studenci uczą się, jak tworzyć strategie marketingowe dla firm i poznają specyfikę marketingu w różnych typach działalności gospodarczej. Zdobywanie wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności opiera się na podejściu badawczym, w oparciu o zagadnienia z zakresu ekonomii, psychologii, kulturoznawstwa, teorii komunikacji, elementów prawnych oraz etycznych. Studia na tej specjalizacji rozwijają kompetencje związane z zarządzaniem i marketingiem, co z powodzeniem może zostać wykorzystane w przyszłości.
Perspektywy zawodowe dla absolwentów
Absolwent studiów na specjalizacji Marketing i PR posiada specjalistyczną wiedzę. Ukończenie studiów jest przepustką do pracy w każdej organizacji, która ma na celu poznanie i zaspokajanie potrzeb klientów oraz budowanie z nimi wzajemnych relacji. Zdobyta w toku studiów wiedza oraz praktyczne umiejętności sprawiają, że absolwent jest idealnym kandydatem do zatrudnienia w agencji reklamowej czy działach marketingowych firm. Świetnie sprawdzi się również jako rzecznik prasowy, specjalista ds. promocji czy wizerunku. Ponadto może związać swoją przyszłość ze stanowiskami kierowniczymi i menedżerskimi.
Marketing i PR – jedna ze specjalności na studiach z Zarządzania
Marketing i PR to jedna z dwóch specjalności, jakie do wyboru mają studenci Zarządzania II stopnia w Wyższej szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. W toku kształcenia przygotowywani są do prowadzenia działalności marketingowej i PR-owej organizacji przy użyciu nowoczesnych narzędzi oraz rozwiązań. Dzięki studiom na specjalności Marketing i PR uczą się, jak planować, organizować i realizować działania marketingowe, komunikować osiągnięcia i plany organizacji z wykorzystaniem mediów, kreować i zarządzać wizerunkiem organizacji oraz kształtować relacje z innymi podmiotami. Absolwenci są wyposażeni we wszechstronne umiejętności i bez problemu odnajdują się na rynku pracy.
Najnowsze komentarze